poniedziałek, 21 marca 2011

Zwiastuny





27 komentarzy:

  1. Sala samobujców, jest wręcz idealna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny profil :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetniee ! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny film.!
    Chociaż go nie oglądałam.! ;p xD

    OdpowiedzUsuń
  5. mam coraz większą ochotę na to żeby to obejrzeć ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Super są te zwiastuny ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny ten blog ;pp

    OdpowiedzUsuń
  8. wow lubię to!!! lubię!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny . ten film jest BOSKI xx !

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam ten film, nic nie pokona tej ciszy na końcu seansu.

    Obserwuję :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealna tematyka bloga ;D
    Mam ogromną ochotę obejrzeć film, ale niestety przez szkołę nie mam kiedy wybrać się do kina ;/
    Nie wie ktoś może, kiedy film pojawi się w internecie? ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli się pojawi w internecie to napiszę o tym ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja też bym z chęcią obejrzała ale nie mam jak.
    A na bloga będę często wchodziła ;]
    Pozdro.

    OdpowiedzUsuń
  14. ` fajnie.fajnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. oglądałam film ;d Był okey ;]
    Dodaje liczę na to samo ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mogę napisać, że lubię ten film ;> Ja go wręcz wielbieee <3 Długo nie może wyjść mi z głowy. A w Kubie się zakochałam <33

    Dodaje i się polecam <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Kuba Gierszał wspaniale wcielił się w rolę Dominika.I zgadzam się,że film nie może wyjść z głowy xd Jak wszedł to już nie wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Coś tam o tym Filmie słyszałam :)
    Zapraszam na mój blog http://martuellanawrosan.blog.onet.pl/ i proszę o komentarz dziękuję z góry Martuella

    OdpowiedzUsuń
  19. Dlatego już dodaję do obserwowanych ;>

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajny blog.siwtny film

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakub jest bardzo utalentowany. Uwielbiam go w czarnych włosach <3

    Nie orientujesz się może czy można ten film sciągnać ? Widziałam go w kinie, ale chce go we własnej kolekcji.

    Zapraszam czesciej do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. `siem. ;>
    chciałabym cię zachęcić do odwiedzenia mojego bloga. jak dodasz się do obserwatorów, na pewno zrobię to samo, ale pamiętaj, że do niczego cię nie zmuszam ;** a tak wgl. ładnie tutaj, podoba mi się ;>
    pozdrawiam, poppy xoxo
    OFFICIAL BLOG POPPY
    p.s.-miałabym do cb małą prośbę, mogłabyś dodać się do obserwatorów na blogu idealna kobieta ?. i napisać w komentarzu, że ja cię do tego namówiłam ?. ;** proszę, to dla mnie strasznie ważne, dziękuję z góry ;** <333
    przepraszam za spam.
    pamiętaj, że kiedyś mogę ci się za to odwdzięczyć ;>

    OdpowiedzUsuń
  23. hey zauważyłam twojego bloga i powiem ci że on nie jest fajny ;d BO JEST BOOOOOOOOOOOOOSKI ; *** kocham cie za tego bloga . narescie porzadny blog osali samobojcow ;) i tez nie mam czasu isc na filma bo szkola dlatego bd siedzic codziennie twojego bloga i mysle ze sie pojawi w necie ;) trzym sie;):*:*

    OdpowiedzUsuń
  24. czy nie wiesz kiedy film będzie w internecie ??
    Chyba będę tu częściej zaglądała bo blog jest superrr

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeśli pojawi się w internecie to napiszę ;)

    OdpowiedzUsuń