niedziela, 20 marca 2011

Nick to nie imię...


Witamy Was bardzo serdecznie.
W skrócie o filmie:

Dominik to zwyczajny chłopak. Ma wielu znajomych, najładniejszą dziewczynę 
 w szkole, bogatych rodziców, pieniądze na ciuchy, gadżety, imprezy i pewnego dnia jeden pocałunek zmienia wszystko. 
"Ona" zaczepia go w sieci. Jest intrygująca, niebezpieczna, przebiegła. Wprowadza go do "Sali samobójców", miejsca, z którego nie ma ucieczki.
 Dominik, w pułapce własnych uczuć, wplątany w śmiertelną intrygę, straci to,co  
  w życiu najcenniejsze? "Sala samobójców" to film Jana Komasy, jednego 
 z najzdolniejszych reżyserów młodego pokolenia.
 Pierwszy raz udało się w Polsce stworzyć film, w którym wirtualny świat awatarów jest równie ważny, jak rzeczywista gra aktorów. Ponad rok powstawało animowane, drugie życie głównego bohatera - Dominika. 
Szokująca historia i genialne aktorstwo sprawiają, że jest to film tylko dla ludzi 
 o mocnych nerwach

28 komentarzy:

  1. Świetny film. Daje do myślenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. -`uwielbiam ten film.<33
    -`super blog.^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten film jest superowy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    A ta recenzja też mocna;D

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze nie oglądałam filmu ale mam zamiar; ***<33
    ale koleżanka mi mówiła że jest super;*****

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest wspaniały ;)
    Polecam i zachęcam do obejrzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Boski ten blog jest!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. film jest zajebisty!! kocham go! szkoda ze Jakub ( Dominik ) jest bladynem .. blee i fajny blog:DD

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurczę ja muszę obejrzeć bo nie powiem film mnie zainteresowal i to barrdzo:)a obserwować będę bo ciekawi mnie co będzie dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  11. boski film i czekam na kolejne notki (;

    OdpowiedzUsuń
  12. Przejżysty,ciekawy blog i ten film <3
    Cud,miód i orzeszki! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. super blog :)

    OdpowiedzUsuń
  14. FAJNA ULOTKA :D A FILM MEGA :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ja jeszcze nie oglądałam tego filmu ale mam zamiar :). Fajny blog
    pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia.
    Uwielbiam ten film. Aż się dziwię że jakiś film ( do tego polski) mógł mi się tak spodobać !!
    Kurdę...cały dzień mogę go oglądać i mi się nie znudzi .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nieźle zrobione :) :D


    Sziser True

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny < 3
    by The blackhearts ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. ta słitaśny

    OdpowiedzUsuń
  20. Wql mi sie nie podoba.
    A zwłaszcza skopiowana recenzja ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Byłam na tym filmie w kinie ; )
    Bardzo mi się podobał . I Fajny blog : *

    OdpowiedzUsuń