piątek, 25 marca 2011

Obsada

Jakub Gierszał (Dominik Santorski)



Rok urodzenia:1988
Wzrost:186 cm
Oczy:Niebieskie
Włosy:Blond
Znak zodiaku:Ryby
Umiejętności: Jazda na nartach,jazda konna,pływanie,prawo jazdy,motor,snowboard
Wykształcenie:Student PWST w Krakowie
Znajomość języków biegła: Niemiecki i angielski 

Bartosz Gelner (Aleksander)


Data urodzenia: 25.04.1988
Wzrost:184 cm
Oczy:Brązowe
Znak zodiaku:Byk
Umiejętności:Pływanie,prawo jazdy,narciarstwo,windsurfing,uprawianie ogródka
Wykształcenie:Student II roku PWST w Krakowie
Znajomość języków:Niemiecki i angielski

Roma Gąsiorowska (Sylwia)


Rok urodzenia:1981
Wzrost:168 cm
Oczy:Niebieskie
Włosy:Blond
Wykształcenie: PWST Kraków, TR Warszawa
Znajomość jeżyków: Niemiecki (średnio) i angielski(dobrze)

Agata Kulesza (Beata Santorska-matka Dominika)


Data urodzenia:27.09.1971
Miejsce urodzenia:Szczecin
Wyształcenie:Absolwentka V LO w Szczecinie oraz PWST w Warszawie
Mąż: Marcin Figurski
Córka:Marianna 

Krzysztof Pieczyński (Andrzej Santorski-ojciec Dominika)


Data urodzenia: 27.03.1957
Miejsce urodzenia:Opole
Stan cywilny:Żona Barbara (rozwód)
Zawód:Aktor,poeta,pisarz,pedagog

25 komentarzy:

  1. fajny blog ;D oglądałam film, zajee !

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh jak ja bym chciała obejrzeć ten film.!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super ten blog! Najlepszy blog o Sali Samobójców :D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Aleksander <333333333

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog;)
    Film widziałam i jest na prawdę dobry.
    Obserwuję i zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny jest ten blog, wiele informacji o tym filmie. :] Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy blog.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny profil a i skomentujesz mój na blogger http://przytulisko,,Ranczo wyzwolonych"

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe informacje, fajny blog ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepszy blog o Sali Samobójców jaki widziałam :3
    Domiiiiniiiik <33

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mogę się doczekać zobaczenia filmu. <3
    Dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hey, świetny blog, nie oglądałam sali samobójców, ale podobno bardzo fajny film.

    Jak chcesz to wpadaj do mnie: http://bokredki.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie się blog zapowiada. Dużo komentarzy, widać,że blog jest odwiedzany,znasz się na tym. Super,bardzo się cieszę,że jest ktoś kto może mi opowiedzieć trochę o filmie, na który zamierzam się wybrać.
    Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów. Ometra

    OdpowiedzUsuń
  15. Super blog !!! :P

    OdpowiedzUsuń
  16. W tym filmie było wszystko zajebiste :D.
    Fajnie wszyscy wyglądają i wgl xD
    SUPER ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Aleksander Lubomirski tak btw! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. film bardzo poruszający ..naprawdę jeden z niewielu dobrych polskich filmów :P bardzo zafascynował mnie Kuba i Bartek gdyż naprawdę obydwaj a zwłaszcza Kuba włożyli mase pracy w swoje role :) naprawdę jestem pod wielkim wrażeniem :) Ahh ten Aleks :DD <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Film jest poprostu bąbowy !
    Niektóre sceny , spowodowały u mnie płacz :)
    Kocham ten , film .

    OdpowiedzUsuń
  20. Super film! Oglądałam.

    OdpowiedzUsuń