piątek, 20 maja 2011

Zdjęcia part 3












14 komentarzy:

  1. kocham scene gdy dominik wychodzi do kuchni i przylapuje go jego ama. pyta"co mam zrobic zeby ci pomuc?
    -masz cierpiec, i massz wic sie z bolu.

    scena przerazajaca ale ja uwielbiam:P
    buziaki. i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. ten Dominik/ Kuba jest megaa przystojny ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie tutaj;***

    zapraszam: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. przystojniak z niego. ; D
    afilm świetny !
    + zapraszam do mnie. Jeśli Ci się spodoba skomentuj i obserwuj ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. coś nowego kiedy będzie??

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy ktoś wie kiedy film będzie na DVD?

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ktoś nie widział to już jest dostępny online i można go pobrać. Ja oglądałem na tej stronce:

    http://megavideo-bezlimitu.pl/Mw/Sala_Samobojcow

    OdpowiedzUsuń
  9. www.woohoo-pamietnikiwampirow.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham ten film . !
    Pozdr ; )
    D . < 3

    OdpowiedzUsuń
  11. http://rafik90-second-life.blogspot.com/ JEDEN Z SALI SAMOBOJCOW!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku kocham tego dominika i zarazem kube jest mega przystojny i jego spojrzenie i te oczęta mrrrr ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Film jest Genialny i ukazuje prawdziwość świata młodzieży , jak widac jeden głupi wybryk może nas sprowadzic na drogę gorsza a zarazem lepsza... Internet : Poznal kogos komu zaufal pokochal i oddal życie ... Przykre ale jestem w stanie oglądać ten film non stop :D superrrrrrr !

    OdpowiedzUsuń